zaterdag 14 maart 2009

Mooie vrouwen

De afgelopen weken kwamen de volgende mooie vrouwen vaak langs bij het afspelen van muziek. Op alle drie ben ik een beetje verliefd geworden.

De CD van Leine "Truth be told" heb ik een paar weken geleden aangeschaft en het is een groeidiamantje. Doet me denken aan Fay lovski maar dan muzikaler. Met terugwerkende kracht toch 1 van de allemooiste cd's van vorig jaar..

Esperanza Spalding is wat mij betreft de jazz-ontdekking van dit jaar. Ooit begonnen als violiste maar nu speelt ze een gemene (contra)bas en zingt er zeer verdienstelijk bij. En ziet er verdomd goed uit.

Bij Vienna Teng ben ik vooral onder de indruk van haar persoonlijkheid. Ze doet me wat aan Tori Amos denken.






1 opmerking:

Anoniem zei

Heb Leine zien optreden op North Sea Jazz 2009 samen met Yuri Honing en Floris. Erg goed optreden en bijzonder prettige stem. Zit ook wel ergens tegen Bjork aan.....

Joegkluuk