dinsdag 8 juli 2008

NSJ voorpret

Ik verheug me erg op de twee festivals in de zomer: North Sea Jazz en Lowlands. Aanstaand weekend is het al zover wat betreft NSJ. Ik ga de vrjdag. Heb lang getwijfeld. Op zaterdag treden nl. mijn helden Richard Bona (samen met "artist in residence": Bobby Mcferrin) en Jose James op. Wat dat voorspelt kun je hieronder zien (Soil and Pimp Sessions ook op zaterdag, damn!)





Het is vrijdag geworden want Cassandra Wilson staat al zo lang bovenaan mijn lijst van must see's.



Bovendien ga ik met de kids en die willen Fink en Jill Scott zien, waar ik trouwens totaal geen problemen me heb. Verder staat de Big band van Maria Schneider op het programma. Voor de rest zijn de opties: Herbie Hancock, Ron Carter, New Cool Collective en als afsluiting Nils Fischer en Timbazo

Geen opmerkingen: